Followers

:)

blogwalking

Jumaat, 31 Disember 2010

aku dah dapat ..

haha..
sebelum ni ada entry yg penah aku buat pasal benda ni..
akhirnya..
aku dapat jugak..
thanks mama..

alangalang mama bayar..
ambik yang 3 scoop..
rm15..
kehkeh..
walaupun hujan..
sejuk..
demi aku kempunan bertahuntahun..
takpa..

sebelum ni bukan ta penah nak beli...
macam kalau kat kedah memang tak jumpa la
aiskrim neh..
ni setiap sem aku berhenti kat rnr tapah..
tak kirala..
sebelah utara ke selatan ke..
asyik tutup ja..
mna tak tutup..
kalau sampai..
msti sebelum kedai bukak..

tapi..
hari tu..
berjaya jugak..
yes2..
walau kena marah dgn abah..
sebab..
mahal sangat aiskrim tue..




anonymous tak penah nak habis berangan : lepas ni nak rasa perisa oreo la plak..dengan raisin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...