Followers

:)

blogwalking

Rabu, 15 Disember 2010

cerita cinta

hahh!!
tu tajuk cerita kat tv3 tuh..
mna ada betui2 laa..
saja nak pasang angan macam tu ann..
ta salah ann..
pasang anganangan awai2..

nak pasang anganangan pasal kawin..
tett..
haishh !!
lambat lagi..
5-6 taun lagi..
dengan syarat..
cik yana, serta orang2 yang jarak umur 3-4 tahun ngan aku
kawin dulu laa..
tu pun perancangan aku laa..
macam kaw da ada calon la plak ann..
ah ta kisah laa..

serius wei!!
aku suka sangat dengan baju yang dato syeikh muzaphar tu pakai ..
time tunang..
sweet sangat..
kalau membermember aku penah dengar anganangan aku..
mcmtu laa aku ank..
baju lelaki kaler lain baju perempuan kaler lain..
back to zaman orang tua..
ta penah nak date nak pakai baju kaler apa..
sebagai contoh..
my mama ngan my abah..
macam tu laa..
mama pakai baju merah..
abah pakai baju putih..

tapi aku ta nak kaler tu..
aku nak kaler soft pink..
lelakinya pulak kaler kelabu like that laa..
contohnye macam nih hah..






hah..
tu time aku tunang laa..
hahha..
berangan je kaw ann..
en. bf pun tak da.. =.="
nak anganangan..
ala..
apa kau kesah..
itu aku punya suka laaa...

tu baru satu stage..

next..
kenduri sebelah aku...
bila aku dah lama dengan kak atein..
aku da terjangkit ngan dia..
jangkit minat kaler baby blue ngan hijau petronas..
susah nak dapat kaler ni..
tapi bila da buat baju..
sangat semart oww...

aku nak sangat baju aku kaler ni..

maybe ta sesuai ngan aku..
sebab aku kan hitam manis..
yakss !!!
angkat bakul lagi..

hah!!
sebelah laki depends la kat en.bf.
oke laa.. tu je nak anganangan pun..



anonymous said :it depends to the other peoples judge me.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...