Followers

:)

blogwalking

Isnin, 20 Disember 2010

azam baru !!

hello :)
aku da start na buat wishlist utk sepanjang tahun depan..
gedik kau ann..

bendabenda yang aku nak sangatsangat..
bagi aku benda ni penting :)
kau saja.. nak suruh org belikan la tu..

.blackberry bold 2.
ta kisah la apa orang akan kata..
aku suka bb neh..
bole peneman aku time sunyi..
kalau en.bf ta mesej ke call ke..
alaa... macam kau da ada en.bf plak =.="
bole cari teman dengan bb neh..

macam na angkat je tadi..
tapi $$ ta da..
nak ambik contract ke ??






10 june 2011
100611
aku harap sangat boleh buat makanmakan..
taun 2010 ta buat..
sedih tau..
tapi ada jugak yg ingat..
trima kaseh u oll'ss..

kalau la..
ni pun kalau laa..
tgok aku da bold kan..
kalau laa..
aku da dapat en.bf..
harap sangat dia tau ape yang aku nak..
sebelumsebelum ni..
x-en.bf saya bagi pun..
ada lagi..
saya simpan elokelok :)
ta baik buang pemberian orang..
awak.. kalau awak nak bagi yang lain pun bole.. :)



mana ada makanmakan kalau tak dak makanan nye kann..
saya nak sangat chocolate cake nih..
ta kisah laa..
S.R ke..
ape ke..
janji saya dapat..
i mmg addicted to this 0ne laa..


hah !!
sem 5 ni.. sempena shortsem..
aku harap sangat bole skor..
GPA dengan CGPA aku tahun ni naik sikit je..
semua ni garagara sem 3.
dapat D utk account 2..
huhu.. =.=
sem 4 punya keputusan naik ciput je..
elokelok da dapat 3..
turun balik!!
oh tidak..

saya sangat menyesal tau dakk !!

tapi..
saya harap boleh skor untuk paperpaper :

1 ) ORGANIZATIONAL BEHAVIOR
2) BUSINESS COMMUNICATION
TARGET :

GPA : 3++
CGPA : 3 ++

kalau dapat dean pun ALHAMDULLILAH. :)






yang ni agak sedikit melampau laa..
haha.. :)
da nama anganangan..
so0..
nak anganangan..
mmg jauh la aku na dapat benda neh..
walaupun aku suka berCandid..
tapi aku malas nak ambik Candid..
so0..
berangan je laa..




anonymous : trima kaseh buat blogwalking :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...