Followers

:)

blogwalking

Rabu, 19 Januari 2011

JOM GEGAR BLOG

assalamualaikum..


syarat yang sangat sangat mudah..

no. 1 tak da VIRUS .. ada ke virus ?? tak kot =.=
no. 2 takdak alat alat yang boleh memberatkan blog anda .. rasanya dah oke :)

oke.. seperti biasa..

HEADER : DONE
LINK : DONE

oke.. ada sapa sapa nak joint ?? meh tekan sini


kali ni en ben tak cakap pun 500 , 1000 ke ataupun 200..
dia cuma tulis last post entri malam esok bersamaan 20-01-2011

kenapa anonymous nak tersenarai kali ini ??

sebab 1 : nak naikkan trafik
sebab 2 : nak tambahkan follower blog neh
sebab 3 : nak ramai kawan kawan bloggie
sebab 4 : nak famous mcm en. ben
sebab 5 : ni dah melampau kalau banyak sangat sebab neh..

ala.. lagipun en.ben tak suruh pun tulis apa..
tapi saja..takkan nak bagi entry kosong kan??

oke laa sapa nak joint boleh la klik dekat sini :)




anonymous mimpi : en ben letakkan blog anonymous dlam list kali ni :)

21 ulasan:

  1. singgah via ben ashaari...gud luck n dah follow...

    BalasPadam
  2. nak jugakkkk ;))
    http://zurainiswarno.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. hee!! name darhh di listt kan yerkk :))

    BalasPadam
  4. jumpe kamu di encik ben.
    follow kamu juger...
    all the best for contest.
    sudi2 singgah blog n follow ;)

    http://onlymezue.blogspot.com

    BalasPadam
  5. wah .. kite 225 .. uhuuh .. gud luck ..

    orang utara kate, mari kita kasi gegaq blog !!! uhuhuh

    http://ipai-ans.blogspot.com/2011/01/ben-ashaari-jom-gegar-blog.html

    BalasPadam
  6. salam kenal dr mimiey...

    nasyieen.blogspot.com

    BalasPadam
  7. iPai : takpe..cuba bagi dapat nombor yg terbaik lagi


    mimiey : salam perkenalan jugak

    BalasPadam
  8. singgah jenguk penggegar blog~ jemput ke blog saya~

    http://sunahmohammad.blogspot.com :)

    BalasPadam
  9. salam.

    sy singgah n follow sini :)
    kasi gegar! XD

    BalasPadam
  10. terima kasih u olls sekalian ... gegar blog nie :))

    BalasPadam
  11. sggah sni okeyh!

    sggah balik k..

    http://cerytara.blogspot.com/

    BalasPadam
  12. datang gegar blog... FOLLOW to.. follow balik yerk

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...