Followers

:)

blogwalking

Rabu, 5 Januari 2011

birthday girl !!

3 januari 2011..
keluar mkanmkan sambut birthday member..
dekat kfc je..
dah la smabut birthday member..
tambah pulak kawan baru :)
winkwink !!




azza, zaty ( birthday girl ),min
apsal aku yg ta senonoh dekat situ ??
credit to fauzan latif :)
canon 450D

this our new friend xoxo :)
haha..
ni la fauzan latif !
sorry dude !
aku curi gambar hg :)


member kitaorang :)
amalil asmar..
full time photographer ..
kalau ada nak mintak khidmat dia..
silalah tanya saya :)
haha..

wey ! aku promote hg !
tapi aku curi gak gmbaq hg! =.='


nikon !!
aku suka nikon !!
amalil! hg mmg meracuni fikikiran aku !!
nak nikon please !!
.captured by fauzan.
.edit by min.



anonymous: nanti na upload lagi..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...