Followers

:)

blogwalking

Selasa, 4 Mei 2010

n0thing special

ermmm....
dah 0k!!!
itu benda pertama nak di kongsi....
anyway...
TQ....

benda ke2...
tadi dah lepas satu paper...
peper ape??
PENGAJIAN MALAYSIA....
MPW1133
siap bagi kod lagi tue...
anyway bleh la jawab...
cuma tinggal sokalan yg bernilai 4 markah...
soklan tu tanya apa??
Berikan contoh PINDAAN PERLEMBAGAAN...
mmg takk dapat la den nak jawab...
tapi yg len...
ALhamdulillah....
......
5 minute kemudian....

Next....
ermmm...
apa eykk??
ntah laa...
aku pun terlupa dah...
sebab tadi tengah chat kat FB...
nak tulis kat entry ni pun dah lupa....

apa2 pun....
5,8,10,12,13 adalah paper aku seterusnya...
mmg menapak aku g wat Exam kat DEWAN UTAMA sana tuu...
hurmmm...
harap2 usaha aku berbaloilaa....

tapi kann...
aritu aku g tg0k carry marks
utk subjek business statistic
mcm tak caya
carry marks
35/40
bangga japp...
hahahhahaha

dah laaa....
dah tak dew idea dah...
gud luck...
sapa yang dah final exam
:)))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...