Followers

:)

blogwalking

Selasa, 27 April 2010

27 APRIL 2010

pekara petama...
terasa lagi...
ntahlaa...
malas nak pikir buat masa sekrang nie...
sekarang aku pikir aku nak study for final....
lantaklaa....
nak bantuan aku tolong...
tak nak tak pa...
i dunt care...
yang aku tau aku nak berjaya...
huhhh....

next...
kelas malam en ikram...
hihihi...
yg terkena....
bear ngan sapa ntah...
tak kenal pun...
kene diri kat depan klas...
sbb hyperactive...
wei.. korang wat camne eyk jadi hyperactive macam tu...
hehehe...
gelabah aku tg0k diorang..
ingat kan kena wat apa...
rupa2nyew....
kena jawab soklan...
pasal SWOT...
ok la tu kan...
dari kene nyanyi kat depan kew...

hihihi....
tarikh ni jugak 2 orang mmber aku
dah tua...
sorang khai ...
lagi sorang fadly...
mmber kak atein...
hihihi...
selamatlaaa....
telor tak da...
kalau ada...
habis.....

kihkihkihkih....
tapi semalm aku dah jadi kuat....
bukan jadi superwomen ke apa ke...
tapi aku kuat dari mental dan rohani....
aku tak nak jadi lemah sebb bnda2 remeh...
aku tak ok pun sapa yang tau kan...
macam bodoh kalau aku sedih...
padahal org yg buat aku sedih tak tahu pun....
hurrmmm....
abg syazrul....
betol cakap abg kan...
nyway TQ...

hurmmmm....
buku lama yang dah nak tutup terbuka kembali kan....
macam nilah...
situasi sekarang....
apa2 hal...
aku tak nak nangis pasal kawan2 aku dah....
dah puas....
aku pun ada pekara lain untuk aku nangis....
kejayaan aku,impian aku...
biar aku nangis utk diri sendiri....
airmata aku untuk aku saja....
bukan untuk org lain....
HAHAHAHAAHHAHAAHAHAHHAHAAAHAHAHAHAHa....
gelak besar jap...
(padahal hati ni tak hbis nangis... macam mana)

♥ ♥ ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...