Followers

:)

blogwalking

Ahad, 16 Mei 2010

15 mei yg sengal

semalam dalam pukul 930 malam..
aku,my mama ngan abah...
keluar g makan...
ni kes tak masak nasi la nie...
hahahaha...
nak masak macam mana...
lauk nye tak beli...
hahaha...

kitaorang ber3...
keluar nak p makan dekat
red land A.K.A tanah merah...
ala makan dekat medan depan shell tu..
mmng penuh sgtla...
dengan budak2 po0ly...
neng0ok bola..
fuhh...
meja full...
dalam 5 gerai yg bukak..
1 gerai ajew yg tak peno0h...
kitaorang pun duduk la kat ctu...
tunggu tukang order sampai...

dalam 10 minit...
abah aku panggil...
mana tak nyew,,,
tak datang ambik order lagi..
dah la abah aku ni jenis yg kurang sabar...

bila dah ambik order...
Teh O ais limau 2
milo o panas 1
nasi goreng ayam 3
dia pun blahh

dalam 15 mnt
air baru smpai...
pastu air aku dah habis
dengan muka selamber
abah aku panggil
tukang ambik order tuu
dia cakap lambat lagi..
abah aku kata..
takpe laa
cancel order tu..

dah tu dari depan shell
kitaorang pndah kat depan petr0nas pulakk
dalam hati..
mintak2 laa
dapat makan..
alhamdulillah..
akhirnya dapat makn jugak
moi sup
nasi goreng kg
fuhh
terbaek dia punya sup..
fuhhh..
kecur air liur...
:)

ikut perancangan awai...
lepas makan nak pegi UPT0WN...
sembang2 punya pasal...
dah terlepas...
huhhh....

penat aku dress up cantik2 hahahhaa
nyway
uptown tu sampai 21 mei ni aje...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...