Followers

:)

blogwalking

Sabtu, 14 Mei 2011

terima kasih sayang (:

base on true story..
here it is.

dear friends,
its happens to me.
its no words to describe it :)

harihari indah je sekarang.
sebelum ni pun ada entry tentang dia.

entry ni pun tentang dia.
syukur.
aku dan dia.
tiada siapa yang halang :)
restu dari mama adalah yang terbaik bagiku.
abah?
bukan sekarang untuk aku beritahu.
sebab apa?
mungkin abah tak dapat terima yang anak tunggal dia dah besar :)

untuk dia.

maaf kalau sebelum ni saya sembunyi rasa hati saya.
saya sembunyikan selama 9 tahun.
tapi sekarang saya hadapi dengan tenang.
saya dah tamau kehilangan awak lagi.

saat malam tu saya jelaskan kepada awak.
hati saya tenang.
dah tak macam sebelum ni.
hati saya bertambah senang bila dengar jawapan yang sama dari awak :)

saya akan jaga hubungan ni awak :)

thanks sayang :))

cik min | harap ini yang terakhir :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...