Followers

:)

blogwalking

Isnin, 4 April 2011

itulah hospital


hai.ok hari ak nak teruskan je.dalam bahasa omputeh straight to the point.

Al kisah.toibb.

semalam bangun je dari tidor.lepas subuh tu.rasa ada something yang lain dngan diri ak ni. terasa sgt perit nak bukak mulut dah tu telan air liur nak gosok gg segala bagai la kan. dan yg paling pnting susah nak makan. so semalam moody je.malas nak cerita ngan mama. lepas tu teman abah g follow up mata dia.dekat hospital sultanah bahiyah alor setar. temu jnji dlm pkul 11.smpai je dlam pukul 1030 pg tu terus la ke kaunter klinik pakar. dalam 15 mnit.baru dpt no utk bahagian mata.mmndangkan aku ni tahu kalau nak cek kat klinik pakar mata mmg memakan masa. so aku ngan mama pun pegi la jalan jalan dalam hospital tu.

bqyqngkqn.ok cuba bayangkan. start kitaorang sampai, 10.30pagi smpailaa pukul 5 ptg. baru kitaorang balik.yang ak dgn mama ni dah penat dah ukur hospital. sampai pak cik guard tanya.nak jumpa doktor pakar mana la kan.adehhh.

masa kitaorang balik tu pun,pesakit yg dekat bahagian mata masih ada.dalam 40 org lagi yg masih belum dptkan rawatan.sebb apa ak crita dekat sini.mana perginya doktor lain ? mungkin sebab kekurangan doktor pakar ? mungkin susah nak jadi doktor ? dah tu kenapa ketatkan syarat nak jadi doktor? dan macam macam lagi.

nak tau apa jdi dkt aku ? sepanjang hari aku trpaksa mkn bubur.sebab terus telan je. malam tu baru cerita.mama kata jadi beguk.tak pun belah kg panggil bengkak cantik.
so letak je la ubatnya. pagi ni. teramatlah laa sakit..sangat sakit.lastlast pegi klinik.


doktor cakap nak jadi thyroid.apa tu ? blur.

lepas tu tnya mama. dan ini jawapanya.


aku pun tak paham apa itu thyroid





min|sakit sangat.saya perlukan painkiller !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...